עבירות אלימות במשפחה

עבירות אלמ"ב (אלימות במשפחה) הן עבירות אלימות מכל סוג שמבוצעות בתוך התא המשפחתי, לרוב בין בני זוג. לאור חומרתן והשפעותיהן על הציבור, רשויות החקירה והתביעה, נוטות לגלות רגישות יתרה בטיפול של אותן תיקים.
עורך דין אלימות במשפחה
בנוסף להגשת תלונה במשטרה, המחוקק נתן כלים נוספים למי שנפגע מאותה אלימות ואפשר לו לפנות לבית המשפט בבקשה להוציא צו הגנה לפי חוק מניעת אלימות במשפחה וצו למניעת הטרדה מאיימת לפי חוק מניעת הטרדה מאיימת. לצד זאת ולמרבה הצער, הניסיון מלמד שבתחום של עבירות אלימות במשפחה, יש צדדים שלעיתים נוטים לנצל, מכל מיני סיבות, את הרגישות של מערכות האכיפה, ומגישים תלונות במשטרה שלא תמיד תואמות את המציאות. כמי שניתח תיקי חקירה רבים והגיש כתבי אישום לבית המשפט, לעורך הדין אסף כרמונה יש את הניסיון, המקצועיות והכלים לטפל באותם תיקים רגישים וסבוכים, ואף לזהות את המקרים בהם התלונה לא תואמת את המציאות.

עורך דין אלימות במשפחה

אלימות במשפחה היא שם כולל למגוון רחב של מקרים או סיטואציות שעלולים לקרות בתוך הבית פנימה ויש בהם כדי לסכן את מי מבני המשפחה. יש לא מעט מקרים שמדווחים באמצעי התקשורת וקשורים לנושא של אלימות במשפחה ורשויות המדינה עושות לילות כימים כדי לדאוג שכל אדם, ללא קשר לגיל או למצבו המשפחתי תמיד ירגיש שהוא בטוח בכל מקום שבו הוא נמצא. עורך דין אלימות במשפחה הוא הכתובת המקצועית והמשפטית שצריך לפנות אליה במידה וחושדים שאדם זה או אחר נתון לאלימות בתוך הבית מצד מי מבני המשפחה שלו וגם הקורבן עצמו למקרה אלימות יכול לפנות לעורך דין כדי לקבל חוות דעת מקצועית על המקרה שלו.

התפקיד החשוב של עורך דין אלימות במשפחה

במדינת ישראל אלימות במשפחה הינה תופעה רחבה וקיימת במשפר רב של בתים מכל שכבות האוכלוסייה. עורך דין אלימות במשפחה מנוסה, ידע להגן על נאשם בעבירות מורכבות אלה בצורה המיטבית ובד בבד יעסוק בבחינת המקרה מבחינה משפטית ויציע את חוות דעתו והמלצתו באשר לדרך הפעולה הנכונה ביותר.

החשיבות של דיווח על כל מקרה אלימות במשפחה

על פי הסטטיסטיקה העגומה במדינת ישראל יש אינספור בתי אב שבהם לפחות אחד מבני המשפחה נפל קורבן למקרה אלימות ובשל סודיות משפחתית העניין לא נחשף לרמת טיפול מצד רשויות אכיפת החוק והרווחה. עורך דין אלימות במשפחה הוא הכתובת לפנות אליה ואפשר יהיה גם לקבל ממנו ייעוץ כללי על תחום מורכב זה על מנת להשכיל ולדעת איך יהיה הכי נכון להתנהל ולהתמודד עם מקרה כזה שפתאום נחשפים אליו.

מחפשים ייעוץ משפטי בנוגע לאלימות במשפחה? פנו למשרד עו"ד אסף כרמונה, משרד העוסק במשפט הפלילי עם מוניטין מעולים, ניסיון רב ומקצועיות גבוהה.

עורך דין עבירות אלימות

עבירות אלימות עלולות להיות מסוכנות מאד ובמקרים חמורים במיוחד הן יכולות גם לגבות חיי אדם ופגיעות בגוף ובנפש. לא בכדי מדובר באחד מהתחומים המשמעותיים ביותר של המשפט הפלילי והמהות שלהן היא קביעת הסדר הציבורי, קביעת מה מותר ומה אסור לעשות, זאת על מנת לשמור שמרחב המחייה המשותף יהיה בטוח ונעים לשהייה עבור כל אדם. במידה וקורה מקרה זה או אחר שמערב גם פעולות אלימות צריך לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין עבירות אלימות על מנת להבין בדיוק מה המשמעות המשפטית של מה שקרה וכך לקבל החלטה איך יהיה הכי כדאי לפעול.

העבודה המורכבת של עורך דין עבירות אלימות

כאשר עורך דין עבירות אלימות נחשף למקרה אלימות כזה או אחר – עליו לפעול בנחישות וברגישות תוך כדי ראייה של לשון החוק ונקיטת פעולות לפיה. יש סוגים שונים של עבירות אלימות וחוק העונשים מתייחס לרבות מהן באופן מפורש וברור. צריך לדאוג גם להחלמה וטיפול בפגיעה הגופנית עצמה וגם לפעול במישור המשפטי. צריך לבחון את חומרת המקרה, את הנסיבות של מה שקרה, האם מדובר בתאונה או במקרה מכוון ועוד. תיבחן הכרות מוקדמת בין הצדדים או מערכת יחסים שהייתה או לא הייתה קיימת ביניהם ואט אט יובן מה בדיוק קרה ומה הייתה השתלשלות האירועים.

החשיבות של פנייה דחופה לעורך דין

אין מדובר כאן בעניין שצריך או כדאי לפעול בו לבד ויש חשיבות גבוהה לפנייה אל עורך דין עבירות אלימות כמה שיותר מהר על מנת להעלות בפניו את כל מה שקרה וכדי לקבל ממנו את חוות דעתו המקצועית בנוגע להמשך הטיפול בעניין. יש עבירות אלימות שנחשבות לחמורות או קשות במיוחד ובעקבות כך גם הענישה בגינן תהיה קשה ומחמירה יותר. רק עורך דין מקצועי ומנוסה יוכל לסייע וללוות את הלקוחות שלו כך שהצדק ייצא לאור והעבירה תקבל את ההתייחסות המתאימה.

במשרד עורכי הדין אסף כרמונה תוכלו לקבל מידע וייעוץ משפטי מקצועי בנוגע לעבירות אלימות מכל הסוגים וכך לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע למקרה שלכם.

שתף את תחום ההתמחות

השארת תגובה

אודות המשרד

משרד עורכי דין אסף כרמונה, הינו משרד שמתמחה במשפט פלילי וצווארון לבן, החל במתן ייעוץ וייצוג בהליכי חקירה ומעצר, וכלה בניהול הליכים פליליים, פשוטים ומורכבים כאחד. 

תחומי התמחות

עקבו אחריי

דילוג לתוכן