תקיפה מינית היא שם כולל לכל סוג של מעשה מיני שנעשה ללא הסכמה. התקיפה המינית יכולה לבוא לידי ביטוי במגע קל או באלימות מינית של ממש ויכולה גם לבוא לידי ביטוי באלימות מילולית וברמיזות בעלות אופי מיני. בשנים האחרונות אנשים מתנהגים בזהירות רבה ויתרה, חושבים על כל מילה לפני שאומרים אותה, זאת על מנת לוודא שאכן בדברים שלהם אין שום רמיזה שעלולה להתפרש כבעייתית. עורך דין תקיפה מינית הוא איש המקצוע שצריך לקבל ממנו ייעוץ כדי להבין האם מקרה זה או אחר הוא אכן תקיפה מינית.

איזה ייעוץ אפשר לקבל מצד עורך דין תקיפה מינית?

כל מי שחש שנפל קורבן לכל סוג של תקיפה או פגיעה מינית צריך להבין בדיוק מה אירע ולכן חשוב מאד לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין תקיפה מינית. החשיבות של הפנייה המהירה תבוא לידי ביטוי בכך שצריך לזכור בדיוק מה קרה וככל שיעבור זמן מהמקרה כך הקורבן עלול לשכוח פרטים חשובים שיכולים להכריע בנוגע לסיווג של המקרה שקרה. הנושא של אלימות מינית נחשב למאתגר  ומורכב ויש בו חשיבות גבוהה גם לפרטים הקטנים שאולי לכאורה ייראו כלא חשובים או לא משמעותיים. עורך הדין צריך לשמוע הכל ולהציע חוות דעת מקצועית בהתאם.

מודעות גבוהה להטרדות מיניות

אין זה פשוט להתמודד עם הטרדה מינית אבל כיום יש לנושא זה הרבה תהודה ציבורית וחברתית, ולא בכדי. כל אדם שמתלונן ובכל זאת פונה אל עורך דין תקיפה מינית למרות שאולי חש מבוכה או קושי עושה עבודה רבה וגדולה עבור כל אלה שחוששים מתגובת הסביבה. גם עורכי הדין שעוסקים בתחום מורכב וטעון זה יודעים שבראש ובראשונה עליהם להציע תמיכה, מילה טובה ועידוד. חשוב מאד שאנשים ימשיכו להציף את הנושא.

במשרד עורכי הדין אסף כרמונה עוסקים במגוון נושאים של המשפט בפלילי ובכלל זה גם באלימות מינית והטרדות מיניות

 

 

דילוג לתוכן