מתן או לקיחת שוחד הם עבירות פליליות חמורות. כאשר אדם זה או אחר לוקח שוחד הוא בעצם מחריג את עצמו מכלל האוכלוסייה או הקבוצה החברתית שאליה הוא משתייך והופך את עצמו למורם מחוק, בעצם קובע לעצמו סוג של יתרון על פני האחרים. עורך דין שוחד הוא מי שצריך לפנות אליו כדי לקבל ממנו ייעוץ או הכוונה משפטיים כדי להבין האם במקרה זה או אחר אכן מדובר בשוחד או שמא מדובר בעניין חוקי ומסודר.

מתי צריך לפנות אל עורך דין שוחד?

על מנת לדעת מתי צריך לקבל ייעוץ מקצועי מצד עורך דין שוחד צריך קודם כל להבין מה זה שוחד. מדובר במתן טובת הנאה שיכולה להיות כספית או אחרת ותמורתה יבצע מקבל השוחד פעולה שהוא אינו אמור לבצע. מעשי שחיתות קטנים כגדולים מתחילים במתן או לקיחת שוחד וזה בהחלט יכול להיות מצב שיתחיל מעניין שלכאורה הוא קטן ופעוט ויגדל מהר מאד לכדי ממדי ענק. עבירת השוחד היא עבירה פלילית חמורה והיא מטופלת בחומרה על ידי מערכת המשפט בישראל ולא בכדי. על מנת שחברה מתוקנת תתקיים בצורה מסודרת, חוקית וכזאת שבה כל בני האדם שווים במהות ובהוויה שלהם – יש לדאוג שאף אחד לא ייתן או יקבל שוחד.

החשיבות של קבלת ייעוץ מקצועי ברמה גבוהה

לא כל אחד מכיר את לשון החוק, עורך דין שוחד הוא עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה ורק הוא הסמכות המתאימה לקבל מידע או ייעוץ בכל נושא פלילי, לרבות במתן וקבלת שוחד. לעורכי הדין יש תפקיד כפול – הם גם מייצגים את הלקוחות שלהם וגם מוטלת עליהם האחריות לדאוג שהלקוחות שלהם יחזרו למוטב ויתרחקו מביצוע עבירות על החוק.

מחפשים סיוע משפטי בנוגע לשוחד? פנו למשרד עו"ד אסף כרמונה ותקבלו את המידע הרלוונטי והקונקרטי שקשור למקרה הספציפי שלכם.

עורך דין שוחד

דילוג לתוכן