לא אחת קורה מצב שבו פסיקת בית המשפט בעניין זה או אחר אינה לרוחו של מי מהצדדים מהעורבים בעניין והוא שוקל את האפשרות להגיש ערעור על הפסיקה. חשוב מאד לדעת שערעור אינו דומה לדיון הראשוני שהתקיים בעניין וגם לא יוגש לאותו בית המשפט או אפילו לא לאותה הערכאה המשפטית. משכך חשוב לפנות לקבלת ייעוץ מצד עורך דין ערעור על מנת להבין לעומק את הדברים וכמובן כדי לקבל את ההחלטה הנכונה והכדאית ביותר. לא תמיד יהיה זה כדאי ונכון להגיש ערעור ובדיוק לשם כך חשוב לקבל את הייעוץ הפרטני בנוגע למקרה הספציפי.

איך לבחור עורך דין ערעור שיהיה הנכון והמתאים למשימה?

כאמור, ניהול ערעור שונה בכמה נושאים מניהול ייצוג רגיל במהלך משפט או כל מקרה אחר. חשוב מאד למצוא עורך דין ערעור שיש לו ידע וניסיון גם בערעורים באופן כללי ובעדיפות גם בטיפול במקרים דומים למקרה שעל הפרק. זה מה שיבטיח שאכן הלקוח יקבל שירות משפטי לא פחות ממעולה ויתכן שאכן הערעור שלו יתקבל והוא יהיה יותר שבע רצון מאשר מהפסיקה הראשונית של הערכאה הקודמת. חשוב להציג בפני עורך הדין את כל החומר של המשפט, את כלל הנימוקים של הפסיקה ולהסביר מדוע יש עניין בהגשת ערעור או מדוע הלקוח לא חש שהוא שבע רצון מהפסיקה.

להגיש ערעור רק אחרי שמקבלים ייעוץ פרטני מעורך דין

לא כל עורך דין הוא גם עורך דין ערעור ולכן חשוב מאד לקבל את הייעוץ הפרטני בנוגע למקרה הספציפי שבו מדובר. לא לכל ערעור יש היתכנות או כדאיות ולכן חשוב להבין בדיוק את המשמעויות של הגשת הערעור, את משך הטיפול בו במערכת המשפט ואת התוצאות האפשריות. לאחר שמקבלים את כל המידע, לרבות המלצה מעורך דין מה הכי כדאי לעשות ואיך הכי כדאי לפעול – אפשר לקבל החלטה מושכלת שתהיה נכונה ומתאימה למצב.

במשרד עו"ד אסף כרמונה תוכלו לקבל מידע פרטני בנוגע להגשת ערעור בכל תחום פלילי שבו אינכם מרוצים מפסיקת בית המשפט.

דילוג לתוכן