רישום פלילי עלול לגרום לסגירת דלתות וחסימה מפני אי אילו אפשרויות בהמשך החיים. הוא נרשם כאשר אדם מורשע בעבירה פלילית ובעצם משמש כאות קלון. מי שיש לו רישום פלילי עלול למצוא את עצמו מסורב לתפקידים מסוימים, לא יכול לעבוד עם ילדים או לא יכול להתקבל לכל מיני מסגרות שנדרשת בהן התנהגות מושלמת. יחד עם זאת, הרישום הפלילי לפעמים קרה בשל מעידה חד פעמית ולא משקף את האופי או דרך ההתנהלות של אותו אדם. כיום אפשר לפנות אל עורך דין למחיקת רישום פלילי כדי שיבחן כל מקרה לגופו ויחווה את דעתו בנוגע להיתכנות מחיקת הרישום.

הבשורה הגדולה שיכול להביא עורך דין למחיקת רישום פלילי

אם עד לפני כמה שנים הרישום הפלילי היה נשאר לנצח הרי שכיום יש הבנה בנוגע לכך שאנשים משנים את דרכיהם וגם מי שהיה חי חיי פשע יכול לשנות את דרכיו ולחזור למוטב. עורך דין למחיקת רישום פלילי יבחן כל בקשה לגופה ויוודא שאכן מדובר באדם שהרישום הפלילי נוצר בשל מעידה חד פעמית שכבר לא משקפת את דרך ההתנהגות וההתנהלות שלו. במידה ועורך הדין סבור שיש נסיבות אשר בגינן אפשר לבקש למחוק את הרישום הפלילי הוא ייתן ללקוח את חוות הדעת המקצועית שלו וימליץ על דרך הפעולה הכי נכונה.

החשיבות של מחיקת הרישום הפלילי

הרבה מאד דלתות תהיינה פתוחות בפני מי שאין לו רישום פלילי וזה יהיה המצב אחרי שפונים אל עורך דין למחיקת רישום פלילי שאכן דואג למחיקה. אפשר להגיש מועמדות למגוון רחב של תפקידים מעניינים או אפילו רגישים וקורות החיים ייבחנו לגופם מבחינת הכישורים וההשכלה של המועמד ולא על פי מקרה כזה או אחר שקרה בעברו וכבר לא מעיד במאומה על מיהו או מהו כעת. בהיעדר רישום פלילי אפשר לחיות חיים שלמים ומספקים.

רוצים לקבל מידע בנוגע למחיקת רישום פלילי? הכתובת שלכם היא משרד עורכי דין אסף כרמונה, שם עוסקים במשפט הפלילי ויוכלו לסייע למקרה הפרטני שלכם.

דילוג לתוכן