הגשת כתב אישום בכל נושא שהוא היא שלב מתקדם בהליך משפטי ומדובר בדרך כלל במצב מאד בעייתי עבור הנאשם המדובר. במידה ומוגש כתב אישום הרי שיש דברים בגו והחקירה המשטרתית הצליחה למצוא ראיות ולבסס את התיק המדובר כנגד הנאשם. יהיה קשה להפריך את הטענות ועורך הדין של הנאשם יצטרך לעבוד קשה על מנת לדאוג לזיכוי של הלקוח שלו. יחד עם זאת, תחת נסיבות כאלה ואחרות יש אפשרות של מחיקת כתב אישום ועורך הדין יבחן לעומק את הנסיבות ואת הקריטריונים הקשורים לעניין כדי לעשות את זה עבור הלקוח שלו.

מה המשמעות של מחיקת כתב אישום?

יש מקרים רבים שבהם מחיקת כתב אישום יכולה להיות מטרה בפני עצמה, שכן יש לה לא מעט משמעות והשלכות. כך או כך, המשמעות היא שהתביעה חוזרת בה מעצם הגשת כתב האישום או שהשופט מקבל החלטה בנוגע לביטול כתב האישום ובמצב זה לתביעה אין את הזכות לערער על ההחלטה של השופט. נדרשת עבודת עריכת דין קריטית ומדוקדקת כדי להגיע למצב זה וללא ספק יש בו הקלה גדולה. עורכי דין פליליים ינסו לפעול לעשות את זה וללא ספק עבור הלקוח שלהם יהיה מדובר בתקווה חדשה שתתעורר. הצלחה בכך תצביע על ניסיון רב של עורך הדין ועל עבודה טובה שביצע למען הלקוח שלו.

החשיבות של פנייה אל עורך דין פלילי ותיק ומנוסה

מי שנאשם בעבירה פלילית לא יכול להרשות לעצמו לפנות אל עורך דין מתחיל ויש חשיבות בתחום זה לניסיון רב ככל האפשר בתחום. ככל שיהיה לו יותר ניסיון – כך הוא יוכל לחשוב על רעיונות טובים ויצירתיים שיתאימו ללקוחות שאותם הוא מייצג, מה שיבטיח שאפשר יהיה גם להגיע למצב של בחירת האפשרות של מחיקת כתב אישום. מדובר בעבודה מתקדמת ובעלת חשיבות גבוהה ואין ספק שזה בדיוק מה שלוח מצפה מעורך הדין שלו.

במשרד עורכי הדין אסף כרמונה עוסקים במשפט הפלילי ומומלץ ליצור קשר לצורך קבלת ייעוץ פרטני בנוגע לכל עניין שמתעורר.

מחיקת כתב אישום

דילוג לתוכן